.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرگان با كمبود آب شرب مواجه است

مدير عامل شركت آب منطقه‌اي گلستان گفت: شهر گرگان به دليل عدم وجود منابع تأمين آب مناسب، با كمبود شديد آب شرب مواجه است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، نادعلي حاجيلري در حاشيه برپايي نمايشگاه دستاوردهاي 30 ساله انقلاب در استان گلستان افزود: علاوه بر آن منابع تأمين آب شهر آق‌قلا نيز بايد از ميدان‌هاي منابع آب شهر گرگان تأمين شود.
وي گفت: جمعيت اين شهر در دوره اضطراري كوتاه‌مدت، ميان‌مدت و دوره دراز مدت به ترتيب 317 هزار، 500 هزار و 592 هزار نفر برآورد شده است كه ميزان آب مورد نياز اين در دوره نيز به ترتيب يك هزار و 420، 2 هزار و 400 و 2 هزار و 860 ليتر در ثانيه است.
حاجيلري با تأكيد بر برنامه‌هاي تأمين آب براي اين حجم مورد نياز يادآور شد: به مظنور تأمين آب در سه دوره طرح، برنامه‌ريزي‌هايي صورت گرفته است.
وي ادامه داد: تأمين آب به ميزان 600 ليتر در ثانيه از آب‌هاي زيرزميني ميدان‌هاي سياهتلو، تقي‌آباد، والش‌آباد و محمدآباد از شرق گرگان تا سال 1390 از جمله اين برنامه‌ها است.
مدير عامل شركت آب منطقه‌اي گلستان تصريح كرد: تأمين آب يك هزار و 100 ليتر در ثانيه از آب‌هاي سطحي رودخانه‌هاي شرق شهر گرگان و همچنين تامين آب حدود يك هزار و 400 ليتر در ثانيه از منابع آب‌هاي سطحي شرق استان و غرب استان مازندران در دوره ميان‌مدت از ديگر اين برنامه‌ها است.
حاجيلري گفت: هزينه اجرايي اين پروژه‌ها در اين دوره برابر يك هزار و 431 ميليارد ريال است كه مجموع هزينه اجرايي در كل پروژه بالغ بر 4 هزار و 326 ميليارد ريال براورده شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.